wtorek, 12 marca 2013

BoB

slyszeliscie  moze  o  slynnym kocie o imieniu bob?

natknelam sie  ostatnio na  ta  ksiazke:

jest  to wzruszajaca  opowiesc o bezdomnym  kocie  zamieszkujacym  londynskie  ulice,ktory  "przygarnal"  sobie bezdomnego czlowieka , jest  to wersja dla  dzieci

a  ta  juz  dla  starszych  czytelnikow:
sa  dwie  wersje, gdyz  ta  druga  zawiera zmagania autora z  zyciem  i narkotykami...

ksiazka  sprzedala  sie  juz w  250,000  egzemplarzach i zostala  przetlumaczona  na  18 jezykow
( ciekawe czy jest  po polsku?), podobno ma powstac rowniez ekranizacja...

w lipcu ma  sie  ukazac  kolejna  czesc  przygod tej niesamowitej pary pt."The World According to Bob"

nie moge sie  juz  doczekac!

7 komentarzy:

  1. Słyszałam o tym człowieku i jego kocie :-) Niesamowita historia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam, niesamowita historia i jaka optymistyczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też słyszałam - bardzo wzruszająca historia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znamy, znamy ... wspaniały kot. Czekam na polskie wydanie :-))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam o tej książce i jej bohaterach, świetna, budująca historia. No i ten kot - taki luzak, a moje to takie przestraszaki ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie, majki poglaskac dobrze nie idzie...zmarzla by jej pupa na ulicy to by dopiero zrozumiala:P

      Usuń