niedziela, 28 lipca 2013

maciejka

jakos  tak  mi sie  zebralo  na  wspominki...


maciejka-moja  pierwsza  kotka, a  wlasciwie  bardziej moich rodzicow,  to wkoncu oni ja  utrzymywali, karmili i sprzatali po niej, ja   sie z  nia  tylko bawilam,  glaskalam...tzn.  probowalam, bo niestety nie mam  szczescia  do kotow przytulaskowych i nakolankowych...
macieja czasem przychodzila  na kolana pomruczec i  pocumkac  moj  rekaw,ale  nie dawal  sie  za bardzo  glaskac,a  o  wzieciu na  rece nie bylo mowy...lubila  gryzc i drapac,zwlaszcza mamy nogi gdy ta  tylko  ubrala rajstopy:p


moj tata  znalazl  ja na  sasiednim  podworku, usiadla mu  na bucie i nie chciala  odejsc i  tak  pozniej  czesto  mozna ja  bylo  znalezc przy taty papciach(nie zawsze  pachnacych) :P



zyla ponad  12  lat( przynajmniej tyle mowia mi daty na zdjeciach) ja sie  wyprowadzilam,a ona bidulka  zachorowala na  raka, niestety  moich  rodzicow nie bylo  stac  na  leczenie i powoli, cierpiac  odeszla...




przypomnialo mi sie o niej, jak  ostatnio popatrzalam na gucia od  od amyszki,  wydaje  sie  byc  podobny :)

brykaj  sobie  szczesliwie moja maciejko  za  teczowym mostkiem!



ps.  sorki  za  jakosc  zdjec,ale  robione  byly jeszcze aparatem na klisze :P


20 komentarzy:

  1. A mi Maciejka przypomina moją Rysiunię, która odeszła od nas w styczniu. Mają podobne spojrzenie. Zresztą wiele kotków mi ją ostatnio przypomina. Mam nadzieję, ze spotkały się obie za TM i brykają sobie do woli. Pozdrawiam Moniko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzimy pyszczki naszych pupili w innych kiedy zaczynamy o nich myslec...wszystko je przypomina...
      pozdrawiam rowniez:)

      Usuń
  2. Przepiękna kotka. Zwierzęta pozostają w naszych sercach na zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczna:) serdecznie pozdrawiam.. dziobik i riko to moje pierwsze kociaki:) mam nadzieję, że będą z nami jak najdłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mogę takich postów, bo się rozklejam i płaczę, bo też już straciłam kilka ukochanych kotów, z mojego punktu widzenia znacznie za wcześnie i zbyt traumatycznie.
    Ten maluszek na kapciach - cudeńko.
    Ja, w przeciwieństwie do Ciebie, mam szczęście do kotów łagodnych, kolankowych, etc. A jeśli jakiś trafi z przejawami agresji, to się potem zmienia o 180.
    A jeśli chodzi o podobieństwo do Gucia, faktycznie... Ale z tej jednej łatki, to mój Amando. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiscie latki ma podobne do amando tez:) tylko chyba innego koloru :)
      pozdrawiam Was:)

      Usuń
  5. Fajnie, że masz zdjęcia:)ach te wspomnienia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda ze tak malo,jak byla malutka...i wogole za malo...ale chyba tylko tyle ocalalo z majatku rodzinnego...:(

      Usuń
  6. Piekna :) Gienie uratowala sterylizacja...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie, maciejka jeszcze dostawala tabletki antykoncepcyjne,ktore pewnie jej " pomogly ":(

      Usuń
  7. Wspomnienia , wspomnienia...
    Kiedyś raka nie leczyli, teraz się koty usypia...
    I tak źle i tak niedobrze :-(

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna, podobna do kociczki mojej sąsiadki, która kiedyś się do nas na trochę przeprowadziła ;) Tamta też jest już za TM.
    Szkoda zwierzaków, które już odeszły, a które się kochało.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no szkoda, ale jest co wspominac i sa kolejne zyjace istotki do kochania
      pozdrawiam :)

      Usuń
  9. A ja uwielbiam wspomnienia , o pupilach, o ludziach ....
    Uwielbiam o nich pamiętać ...

    Kochana kita ... przez 12 lat, toż to członek rodziny.
    Ja mam moje dwa łobuzy 3 lata ... i wiem ze ten kto nigdy nie miał zwierzaków tego nie zrozumie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze wtedy bylam mloda i glupia i mialam mala swiadomosc,ale teraz majulka jest moim oczkiem w glowie, moja coreczka,ale bardziej coreczka tatusia:P

      Usuń
  10. Jakiś wysyp sklonowanych kotów :) Jakby sobowtór mojej Milki: http://catpainting.blogspot.com/2012/03/czog-tank.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no rzeczywiscie podobna kulka :)
      pozdrawiam i bardzo podobaja mi sie obrazy !

      Usuń