sobota, 12 października 2013

gym

dziewczeta, nie obijamy  sie tylko  z  koteczkami na  silownie... :D


http://www.youtube.com/watch?v=qvEOjDeLWkA

haha!
uwielbiam te  reklamy :)

http://www.youtube.com/watch?v=DqTs_ivffLg




na silownie nie mam  czasu i checi, poza  tym otwieraja  o  15  jak ja  musze isc do pracy, ale  postanowilam sobie pocwiczyc  troche w  domu, zwlaszcza posladki :)

a  wy  ruszacie  sie  teraz na zime czy raczej  odkladacie  tluszczyk na chlodniejsze  dni czy czekacie na wiosne  by pieknie wygladac latem na  plazy  ?




15 komentarzy:

  1. Ha ha odkładam tłuszczyk - nie za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, ja też nie mam chęci na siłownię. Na razie wszystkie ciuchy na mnie dobre, więc się nie przejmuję ;) (mimo tych stosów czekolady, które pochłaniam) :D
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chwilowo chora jestem ale może po chorobie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, rzeczywiście niezła:) Emmm...ja nie ćwiczę i jak to się mówi 'whatever':) Mało ruchliwe ze mnie stworzenie.

    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się zabieram już od miesiąca. Muszę w końcu zacząć ćwiczyć, bo skutecznie zaprzestałam to robić po urlopie :) Ruszam więc razem z Tobą. Pośladki, uda i brzuch :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetne filmiki :D
    Ja się ciągle zabieram za ćwiczenia w domu razem z Mel B. Nawet już w tym tygodniu ćwiczyłam ze dwa razy, ale zakwasy mnie wykończyły... :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie, te zakwasy... mnie po paru przysiadach nogi i biodra bolaly jakbym miala siniaki na calym ciele...:P

      Usuń
  7. :) hm jeśli chodzi o mnie, to niestety odkładam tłuszczyk ;) choć ciągle mam nadzieję, że zmobilizuję się i zacznę chodzi na jakieś ćwiczenia. Ostatnio koleżanka powiedziała mi, że o ciało trzeba dbać tak samo jak np. o zęby i trzeba ćwiczyć... tylko jakoś nie mogę tego wcielić w życie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No tak .... mnie i moim koteczkom na serio by się siłownia przydała ....... :-( :-)))))

    OdpowiedzUsuń
  9. reklamy są straszne ;P - ale pomysł by się trochę poruszać popieram :D...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie sie bardzo podobaja, nawet sobie ustawilam dzwonek w telefonie z ta melodyjka :P
      pozdrawiam :)

      Usuń
    2. :D... bo Ty to taki młodziak jesteś :)...

      Usuń
    3. hehe, juz nie taka mloda,ale to chyba nie kwestia wieku,takie mam poczucie humoru...:P

      Usuń