piątek, 13 maja 2016

mam kota na punkcie...kotow cz.14

i  znowu  kupuje  kocie  rzeczy...
ale  jestem juz  myslami w  moich  nowym, przyszlym domu...


stojak  na buty, za duzo  na  niego nie  wejdzie, ale nawet  jesli nie,  to bedzie stal w korytarzu i wital po wejsciu  do domu :)




widzialam  u was i  w pracy mi juz  zdarzyli tez doniesc,  ze  kocie  rzeczy w  ikei...to trzeba  bylo jechac  po poduszke, bo zaslony to juz  troche za  duzo :P







niestety  filizanek juz nie bylo :(

ale  znalazlam to :P


 grzechotki dla  dzieci, ale  mysle  ze  swietnie  beda  sie  prezentowaly na  jakiejs  polce :P



prezent  od mojego M.






i takie  cuda spotkane  w sklepie, ale opamietalam  sie juz ....

blokada drzwi
klosz na lampe :)

a  z  malezji idzie  do mnie juz ten czarny:





to by  bylo na  tyle w tej  czesci :)



11 komentarzy:

  1. Chcę wszystko. :-) Stojak rewelacyjny, skarpetki boskie. Po filiżanki byłam w Ikei, jednak rozeszły się jak ciepłe bułeczki. Za to mam misę t tej kolekcji.:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudne rzeczy! :D
    Szkoda, że ja mam dość daleko do Ikei. ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Stojak super i skarpetki!! A do ikei muszę się wybrać! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stojak na buty rewelacyjny!!! Też myślałam nad tymi grzechotkami, ale bałam się, że zostaną opacznie zrozumiane, więc się opamiętałam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle świetne, zwłaszcza skarpetki :) Kociary nie mają łatwo z oszczędzaniem pieniędzy, kiedy wokół czai się tyle kotorzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Poduszki też mam bo są świetne ale filiżanek nie ma co żałować. Moim zdaniem za mniejsze pieniądze można kupić dużo ładniejszą ceramikę z kocimi wzorami. A tal poza tym fajowe te gadżety - zazdroszczę skarpetek :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stojak jest mega! To też kupione w Ikei? Muszę się wybrać...
    Podusię w kotki mam, te grzechotki też - jedne dla córki do gryzienia i memłania, a drugie dla mnie :D
    Takie skarpetki też mam, ostałam jakiś czas temu w ramach Secret Santa i jedne poszły na licytację dla Kociej Łapki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahaha....kupiłam te kocie grzechotki mojemu synkowi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna ma nalezec w przyszlosci do mojego dziecka, o ile sie w ogole pojawi...;)

      Usuń