sobota, 25 marca 2017

koty w rzymie

znowu mialam to szczescie spelnic  swoje  marzenie, ktorym bylo odwiedzenie rzymu...

oczywiscie miasto jest piekne, z niesamowita historia, zobaczylam wszystko to co chcialam...













milym zaskoczeniem byl brak bezdomnych kotow na bardzo ruchliwych ulicach!
przechodzac przypadkiem kolo jakichs ruin, ktore nie byly celem  naszego  zwiedzania, zauwazylam kota... potem drugiego i trzeciego, a potem okazalo  sie  ze sa w kazdym zakatku tego  obiektu...
mowa tu o Largo di Torre Argentina


i schronisku znajdujacym sie w podziemiach








a oto kotki







pod opieka wolontariuszy jest ok 100 kotow, oczywiscie funkcjonuja jedynie z datkow, bo panstwo nie wspiera organizacji...:(

dobrze ze jest takie miejsce, a kociaki moga chronic sie w pozostalosciach rzymskiej swiatyni i teatru...










wtorek, 28 lutego 2017

Kartka z kalendarza

                                                                       MARZEC





O dziwo w marcu tez szary brytek ;)






sobota, 25 lutego 2017

Tance wygibańce

Bardzo chciałabym zrobić fajne zdjecia, ale mam tylko takie...












mister uwielbia biegac za ta wedka...zachowuje sie  tak samo jak miki jak juz  ja  zlapie, idzie gdzies  schowac  swoja  "zdobycz" i  warczy gdy  chce mu ja juz  zabrac...





sobota, 18 lutego 2017

Mam kota na punkcie... kotów cz. 18

Kolejny miesiac, kolejne zakupy....






walentynkowa kartka musi byc  z kotkiem oczywiscie :P




zna  ktos  jakis prosty przepis na pyszne  ciasteczka ?



piątek, 17 lutego 2017

Światowy dzień kota

Bardzo ważne święto !

A ja mikiemu zgotowalam wizytę u weterynarza....
Na szczęście tylko na szczepienie ;)



Zycze wszystkim kotkom zawsze pelnych miseczek, cieplutkiego domku i kochajach czlowiekow ;)